Warszawa - 235 aleja Krakowska
W naszej ofercie m. in. : Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, śniadanie w pokoju, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, gaśnice, faks / ksero, pralnia, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, parking, obsługa pokoju, Możliwe wystawienie faktury, codzienne sprzątanie, centrum fitness, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, czujnik dymu, fitness, wysoka toaleta, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, zaplecze bankietowe / konferencyjne, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, system alarmowy, winda, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, bar, dostęp do Internetu, restauracja, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, niska umywalka, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, parking w garażu, usługa prasowania, klimatyzacja, sauna, sejf, pokoje rodzinne, linka alarmowa w łazience, całkowity zakaz palenia, zwierzęta domowe są akceptowane, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Płatności bezgotówkowe są możliwe, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, parking na miejscu, Maseczki dla gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Pojemniki na śniadanie na wynos, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, kawiarnia na miejscu, wino / szampan, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, toaleta z uchwytami, bezpłatne Wi-Fi, pokoje dla niepalących, całodobowa recepcja, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Na parkingu obowiązują następujące ograniczenia dotyczące wymiarów pojazdu: Długość: 5 metrów. Wysokość: 2 metry. Zaparkowanie większych pojazdów nie jest możliwe.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 23 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 23 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze, 1 łóżko podwójne - 17 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 31 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 59 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Warszawa - Golden Tulip Warsaw Airport, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.238371